‘Cause I’m bright


Iar m-a aruncat stăpâna în geanta asta enormă (pe blogurile de modă i se zice „supradimensionată”) și când o să mă mai scoată din întunericul ăsta pe care îl împărtășesc cu o mie de obiecte mărunte și aparent inutile, îi va lua aproximativ 2 minute să mă găsească. Uff, nu degeaba se spune că femeile își pierd 10% din viață forând prin poșetă…Oricum, partea bună e că am tot timpul din lume să-mi continui conversația mea obișnuită cu rujul de buze, care locuiește într-un port fard cu detalii animal print.

-Te-ai întors? Ce bineee! Chiar mă plictiseam pe aici, mă luă în primire rujul de cum am aterizat în poșetă.

-Da, dar ce beznă e pe aici. Mă dezobișnuisem, i-o întorc eu.

21-Why? ‘Cause you’re bright? îmi aruncă rujul pastila chicotind.

-Exact, sunt. Si stăpâna e și mai și. Până la urmă eu sunt doar o ștampilă Colop, o  ștampilă intre  ștampile, cum ar veni. Una cu personalitate însă, nu poți să negi!

-Ii fi tu cu personalitate, eu în schimb sunt o pată de culoare. Un roșu-aprins care înflăcărează imaginația bărbaților și care îi pune nuanța tenului în evidență stăpânei. Accentul cromatic ce face dinții să pară mai albi și mai strălucitori și buzele să fie mai arcuite și mai pline.
-Da, iar mă iei cu imaginea, care cică e esențială în lumea de azi. Ascultă la mine, oricât de bine ai arăta, adevăratul afrodisiac e tot mintea. O replică bine țintită, puțin simț al umorului, astea fac cât o mie de buze roșii. Stii foarte bine cum mi se zice: ștampila femeii deștepte. ‘Cause I’m bright!

-Si nemaipomenit de modestă pe deasupra, mi-o întoarse rujul. Dar povestește-mi, cum a fost ultima dată când ai ieșit la lumină?

-Aaa, păi stăpâna a scrijelit ceva pe un bilețel de hârtie și i l-a întins bărbatului pe care-l iubește. După care m-a scos pe mine la lumină și a ștampilat post-it-ul cu „Cause I’m bright”.

-Si ce scria pe bilet?

-„Tudor, știi că orice ar fi, tu vei avea întotdeauna dreptate”. La care Tudor și-a scos și el ștampila din buzunar, Stampila Suspiciosului, și a imprimat un „Seriooos?” pe bilețel, cu un zâmbet poznaș în colțul gurii.

stampila2

*Cu acest articol particip la SuperBlog 2015.

Lasă un răspuns

