Cu ce culoare nu ma asortez nici in ruptul capului


Chiar daca cica nu se mai poarta asorteurile, ca nu mai e demult un must sa alegi poseta cu pantofii in aceeasi nuanta, nici nu poti iesi in lume in culori care nu se „pupa” defel.

E ok sa fii cat mai indrazneata si nonconformista, insa pana la limita esteticii. Cand ofensezi deja bunul gust cu combinatii de culori si de imprimeuri total nereusite, se cheama simplu: kitsch.

La fel de kitsch mi se pare si culoarea verde fosforescent. Pe care n-as integra-o niciodata in garderoba mea, nici macar la categoria articole de plaja. Nu am nimic impotriva culorilor tari, mai ales daca le porti primavara si vara, dar aberatia asta de culoare verde fosforescent este deja mult prea mult pentru mine.

Si ca sa vorbesc putin si de categoria culorilor care imi plac, am gasit pe Asortie cateva perechi de pantofi si sandale in nuante perfecte de primavara. Asa DA!

342_clarette_gri_turcoaz_bej7080_Johnny_antico_plus_fard

 

 

Voi ce ziceti, aveti vreo culoare pe care pur si simplu n-o prea inghititi?

Un răspuns

  1. Mie nu-mi place maro nicicum.

Lasă un răspuns

