Asa nu cu roz bombon


608-B9_Rieker_negru_3Chiar de roz e la fetite,

Precum lana la oite,

Mie roz bombon nu-mi place,

Ba mai mult, stau ca pe ace

Cand primesc cadouri stiva:

Vreo rochita ca de diva,

Atata doar ca-i roz sadea,

De m-as lipsi cu drag de ea.

Pantofii-s pasiunea mea

Am asa multi ca as putea

Pe branduri sa ii stivuiesc

Si pe culori sa-i randuiesc;

Dar rozul lipseste dintre ei –

Nu e pentru pantofii mei.

In schimb, culorile neutre

Sunt cele la care nu fac mutre

Si le-as purta cu mare drag,

De cate ori trec al casei prag

Si pantofiorii-n lume-i scot

Suspine de admiratie tot

Aud de pe la trecatori,

Iar pe mine ma trec fiori

Cand texturile le regasesc,

Ce pasii mi-i calauzesc.

306_alea_bleo

 

 

 

 

2 răspunsuri

  1. In afara de maro, suport orice culoare. Chiar si rozul.

  2. Frumusele cizmele albastru electric.

Lasă un răspuns

