Prima mea rosie


„Coropisnita

Din gradina mea

Roade rosia”

Asa sunau niste versuri de demult. Ei bine, nu la fel s-a intamplat cu prima mea rosie. Planta a crescut mare si frumoasa, atat de falnica si de sanatoasa incat nicio insecta n-a indraznit sa se atinga de ea. Plus ca, recunosc, am si stropit-o cu niscaiva insecticid 🙂

Gradina bunicii era pentru mine un mic paradis, in care calcam cu grija, sa nu indoi rasadurile si in care ma minunam de fiecare plantuta in parte. Asta pana intr-o buna primavara, cand mi-am luat inima in dinti si am plantat chiar eu un rasad de rosie.

L-am urmarit cu curiozitate maxima, l-am udat cu sfintenie si l-am ocrotit de toti daunatorii care misunau in zona. Rezultatul? O minunatie de planta, care a rodit cum nu se poate mai frumos. Rosiile cu pricina mi s-au parut cele mai zemoase, mai dulci si mai carnoase rosii pe care le-am gustat vreodata.

Si, sincera sa fiu, imi amintesc si astazi gustul lor. Pe care nu il regasesc la rosiile din supermarket, si nici macar in al celor de la piata. Cu siguranta secretul gustului se impletea cu faptul ca rosiile au fost plantate, udate si ingrijite cu mana mea. A fost prima mea experienta intr-ale gradinaritului, o adevarata terapie pentru suflet si gust.

tomate-buzau-50_3359

4 răspunsuri

  1. La mine a fost tot in gradina bunicii, dar era o varza.

  2. Super experienta, mi-e dor si mie sa mai gradinaresc.

  3. Mai greu cu gradinaritul cand stai la bloc.

    1. Asa e, noroc cu rudele de pe la tara 🙂

Lasă un răspuns

