De ce gradina?


morcovi-flakker-2_3564Toata copilaria am stat la bloc. Cu priveliste mai mult spre cer decat spre pamant, caci locuiam la etajul patru.

Oricat de multe jardiniere cu muscate ar fi instalat maica-mea pe balcon, tot tanjeam dupa o gradina adevarata, in care sa haladuiesc desculta pe gazon, sa stau ore intregi si sa privesc pur si simplu cum se strecoara lumina prin frunze sau sa ud florile si sa le urmaresc cum se deschid bobocii.

O gradina in care, echipata cu o palarie de paie, cu o lopata si cu un hidrofor, sa trebaluiesc de dimineata pana seara, sa ma relaxez totodata, mai ceva ca pe o insula exotica.

O gradina in care sa urmaresc ora de ora, zi dupa zi si anotimp dupa anotimp miracolul de nerostit al naturii.

O gradina in care roua mi-ar da „buna dimineata” si florile s-ar undui in bataia vantului, rasarind mandre in soarele de primavara.

O gradina in care sa-mi chem din cand in cand prietenii si sa le descriu florile, legumele si fructele din preajma si sa-i las sa se bucure si ei de priveliste. Si, bineinteles, sa ma laud putin cu micile mele succese in gradinarit, cum din niste biete seminte a iesit dansul, ditamai morcovul, sau dansa, ditamai rosia.

Apropo, se apropie 1 Mai, are careva o gradina ca asta? Promit ca nu vin cu gratarul, doar poate cu aspersorul 🙂


galdwhiteprosperity_4325

3 răspunsuri

  1. Da, e greu traiul la bloc…

  2. Poate la pensie voi apuca si eu la gradinarit. Pana tunci…

  3. Eu m-am apucat deja, daca tot e primavara.

Lasă un răspuns

