Make it double inseamna


ceas-tissot-t-classic-t033-410-16-053-01-dream-black-161632E-o conventie umana

Timpul, insa eu bag seama

Ca l-au calculat prea scurt

Si as sufla si-n iaurt

Ziua ca sa fie dubla,

Ore 48 sa curga

Si timpul sa se dilate,

Sa apuc sa fac de toate:

Tot opt ore sa muncesc,

Dar s-apuc sa lenevesc

Si-apoi weekendul ar fi

Cat vacanta si as sti

Eu cum sa il dramuiesc,

Caci chef sa calatoresc

Am din plin, nevoie mare,

Si la munte, si la mare,

La valuri si la hamsii,

Plus ca de prietenii mii

Timp as avea din belsug,

Nu s-ar mai plange ca fug

Cand le e lumea mai draga,

Si nu le-ar arde de saga

Ci mai degraba de-o terasa

Intr-o dupa masa trasa

De timp cat am dori noi

Si nu ne-am vedea doar joi.

Si de pasiunea mea

Doamne, cat timp as avea,

Ceasuri rusesti as cauta,

Prin targuri as colinda.

Ziua de ar fi mai lunga,

Orele sa imi ajunga.

O lume din temelii

In fata ochilor s-ar ivi

Si un orizont mai larg,

Intr-al vietii  alb catarg.

2df7ae3a8de986ab90a393dac6c59f55

 

 

 

6 gânduri despre „Make it double inseamna”

Lasă un comentariu