Femeile si constructorii


polisOricat de mult ar incerca unii si altii sa sustina sus si tare ca noi, femeile, suntem cel putin egale cu barbatii, un lucru e sigur: avem emisfere diferite. Cerebrale, zic.

Incepand cu simtul orientarii, care lipseste cu desavarsire in cazul celor mai multe dintre noi. Sa aterizez intr-un oras necunoscut si sa intreb vreo trei oameni cum ajung la vreun obiectiv turistic nu numai ca imi e la ordinea zilei, dar imi deschide si cheful de a conversa.

Cat despre constructii, amenajari si redecorari, aici estetica dauneaza grav logicii. Numai eu stiu de cate certuri, mustrari si avertismente au avut parte constructorii primavara asta. Doar nu era sa-i las de capul lor, nu? Mai ales ca principiile mele estetice, desi cam suie, recunosc, nu se pupau deloc cu regulile lor matematice. Incepand cu montarea parchetului, pana la usi si termopane, tavane casetate si balamale, prize si calorifere. Fiecare, dar fiecare obiect sau finisaj interior are in spate o cearta pe cinste.

Norocul meu a fost cu furnizorul, caruia, desi carcotasa din fire, n-am ce sa-i reprosez. Am dat de o echipa trainuita special incat sa vina in intampinarea unor femei nestiutoare ca mine, fara sa se enerveze sau sa faca pe superiorii.

Mi-au dat toata consultanta tehnica de care aveam nevoie, plus ca am putut comanda din fotoliu, direct de pe laptop, iar produsele mi-au venit in transe, in functie de cum am avut si eu bani cand le-am comandat. La cati nervi mi-am facut cu constructorii, zau ca toata colaborarea cu Arabesque a fost balsam peste rana.

transport3

6 răspunsuri

  1. parca ma si vad pe mine cand eram la capitolul maenajari. La fel de nervoasa :))

    1. Da, patrulam ca o soacra :))

  2. Las ca si barbatii au nervii lor. Mai laes daca nu castiga echipa lor favorita.

  3. Primavara e anotimpul perfect pentru amenajari.

  4. Si vara daca nu pleci in vacanta.

  5. Femeile au ele locgica lor, dar intuitia feminina bate tot.

Lasă un răspuns

