Ce special guest mi-a intrat in sifonier


Nu va lasati dusi in eroare de titlu. E doar un teasing, mai mult sau mai putin reusit. Nu am nici un amant ascuns prin dulap, nici vreun motan tolanit printre hainele caldute, cum s-ar putea interpreta la prima vedere. Va voi dezvalui secretul, ca oricum nu stiti unde stau. Deci se exclude din start orice tentativa de furt.

Ei bine, special guest-ul din sifonier e o cutie de bijuterii. Dintr-aceea din piele, cum se gaseste pe la targuri turistice. Dar mai important e ce se afla in ea. O minunatie de colier. Statement, desigur. Cu cristale argintii si albastre, cu un lant skin friendly si cu un design marca ByAlya, care, odata scos in lume, te transform aintr-un mic fashion icon, in mica ta comunitate.

Si tot acolo, in cutiuta dintre haine, s-a trecurat si un inelus cu design jucaus, pe care il ador nu numai eu, ci si toate prietenele mele. Argint si perle, asta e combinatia extrem de creativa si care arata senzational.

A, era sa uit. S-a mai strecurat ceva in cutiuta cu bijuterii. Chiar ea, primavara, provocatoare si vesela, cu suflul ei innoitor. Asta pentru ca bijuteriile sunt pasiunea mea de primavara. Si, odata cu ele, si garderoba se improspateaza. Accesoriile cu design fin si cu detalii de impact sunt secretul meu pentru care par intotdeauna alta. Desi port cam aceleasi haine. Pssst, dar asta ramane intre noi.

colier-blue-anastasia

4 răspunsuri

  1. Si eu imi tin bijuurile in cutie din aceea de piele, a mea o am de la Sinaia.

  2. Eu imi tin bijuteriile intr-o cutie de tabla, pictata manual, pe care am gasit-o in podul bunicii.

  3. Colierele statement sunt pe val anul asta si cel mai probabil moda va rezista cativa ani buni.

Lasă un răspuns

