Gratarelu’ din poiana


Daca tot e vara, nimic nu merge mai bine decat un gratar la padure. Al meu e destul de vechi, de la 1 mai, dar cum l-am imortalizat, am zis ca nu strica sa il dau mai departe. Mai ales ca am primit provocarea Lui Auras.

Asa au aratat pulpele de pui la gratar, pe care le-am tarat prin unt, le-am condimentat cu boia, sare, piper si rozmarin.

Mie imi lasa gura apa si in ziua de azi, dupa aproape 3 luni. Au iesit mega fragede si zemoase. Si daca ma intrebati cu ce ar merge, pai sa tot fie Golden Brau. Cat mai mult si cat mai rece! Cativa stropi pretiosi de bere ar fragezi si mai mult gratarelu’, iar restul ar curge pe gatlejul insetat.

Lasă un răspuns

