Cum am facut impresie la socri cu internetul mobil


Motto-ul campaniei pusa la cale de cei de la Orange suna asa: ” Gaseste inspiratia in tot ce te inconjoara cu internetul mobil de la Orange!”, cat se poate de inspirational, as zice. 🙂

Ma aflam in vizita la socri, la Sinaia, prima mea vizita. E de la sine inteles ca aveam niste emotii infioratoare, mai ales ca nu sunt tocmai cea mai mare gospodina de pe Trerra. Si da, intuiam ca va trebui sa trec cateva probe de foc. Ceea ce, de altfel, s-a si intamplat. Mai repede si mai abrupt decat ma asteptam.

Cu alte cuvinte, draga de viitoare soacra-mea m-a pus la treaba. A zis ca ea lipseste de acasa cateva ore, asa ca ce-ar fi sa ii pregatesc eu terenul pentru o ciorba de pui. Soacra nu avea internet in casa, nici macar calculator. Iar eu habar n-aveam de cum se face ea – ciorba de pui.

Aveam  insa internet pe telefon, as ca din momentul in care a iesit pe usa, am scotocit pe siteuri culinare si am gasit exact ceea ce cautam. Cand s-a intors, i-am dat ceata, totul era pregatit ca la carte, mai trebuia doar sa fiarba ingredientele. Tare, nu?

 

 

Lasă un răspuns

