Cum sa adormi mai repede, pe zgomot si licariri de valuri


Nu stiu daca l-a lovit pe careva dintre voi insomnia in moalele capului, dar eu, una,  am trait-o si pe-asta. Nu c-as fi de felul meu vreo depresiva sau vreo lunateca, cred ca era mai degraba de vina excesul de cola, cafea, ceai verde si alte energizante de care ma ancoram intr-o vreme ca sa inaintez mai cu elan prin jungla urbana.

Asaaa, si cum va spunea, insomniile nu m-au crutat nici pe mine. La pachet cu gandurile negre care, odata cu lumina zilei se sterg cu buretele, ca si cum nici n-ar fi fost, cu patrularea prin garsoniera de colo pana colo, cu gura de aer proaspat (a se citi „rece”) in speranta ca asa imi va veni somnul si , desigur, cu numaratul oilor. Daca ma intrebati pe mine, nimic din toate aceastea nu a avut vreun efect.

Pe vremea cand aveam eu insomnii nu se inventase inca lampa cu proiectie valuri.  Ce poate fi mai adormitor si mai placut decat sa asculti fosnetul naturii si zgomotul valurilor cum se sparg de mal? Plus ca lampa despre care va povestesc mai are si puterea magica de a proiecta licaritul apei. Dar stiti ce m-a dat gata pe lenesa de mine? Faptul ca are si functia „somn linistit”, programeaza lampa sa se opreasca peste 1 ora pentru ca tu sa poti adormi frumos stiind ca lampa se va opri singura.

Pentru lampa care aduce somnul si pentru  alte dispozitive nastrusnice, intra si tu pe magazin online de gadgeturi, Usbstore. Check it out! 🙂

3 răspunsuri

  1. Mai asta tre s-o incerc ca le-am incercat dpe toate:(

  2. Frumos mod de a adormi, asa mai zic si eu…

    1. Lampa lui Aladin e pe nicaierea pe langa asta:))

Lasă un răspuns

