De la rabla la super gadget


Uniti in cuget si-n simtiri, tinerii de pe toate meridianele par sa-si spuna la unison acelasi lucru. Cand vine vorda despre laptopuri, “Las’ sa apara noutati, dar sa stim si noi”. Review-urile sunt, cu alte cuvinte, esentiale, caci stiti si voi cate chestii punem in balanta inainte de a achizitiona un laptop. The laptop :)

Nici eu, se-ntelege, nu fac exceptie. Acesta este si motivul pentru care cand m-am vazut  la facultate, ce credeti ca mi-a chitit mintea? Sa-mi iau un laptop, frate. Bursa de pe primul semestru (alta n-am mai pupat, pe urma) cumulata, plus ceva bani de la ai mei, carora le impuiam capul de fiecare data cand ii sunam despre laptopul la care visam.

Va dati seama ca lor le spuneam povestea cu beneficiile didactice ale unui laptop, cum s-ar ridica vertiginos performantele mele scolare si alte chestiuni de genul. Ei , pana la urma au cedat si babacii. M-au lasat sa-mi fac  damblaua si sa-mi iau laptop. Cel mai cel. Sau ma rog, asa credeam eu, la vremea respectiva.

Asa ca da, m-am echipat, frate. De fiecare data cand ieseam la ore neregulamentare in oras, imi luam cu mine si laptopul. Era relativ usor de purtat, si am facut din el un accesoriu de agatat gadgetarii. Pe care, de altfel, ii ador.

Cand ajungeam acasa, puneam  usurel laptopul la incarcator si imi faceam folder nou cu adrese si poze primite de la new boys in town :)

Si cat credeti ca a durat extazul? Nu mai mult de un an, cand s-a stins pe nepusa masa, si de atunci stins a fost. Nici baietii de la service nu l-au mai putut resuscita.

Iata de ce imi doresc un laptop ca lumea, un superlaptop, mai exact. Un laptop performant, cu garantie, cu softuri licentiate, cu tot tacamul. Si mai ales cu un hard disk incapator, caci latopul despre care va spusei ca si-a dat obstescul sfarsit avea nu mai mult de 16 Giga. Si daca ma intrebati despre firma producatoare, categoric Dell. Partea buna e ca acum stiu unde il gasesc, pe Azerty.ro. Check it out! 🙂

 

Lasă un răspuns

