Pielea mea e o rasfatata mica



Mi-am dat seama de asta de cand am inceput sa profit de noutatile in materie de cosmetice feminine, cand am inceput sa investesc in creme, lotiuni si da, mai ales in parfumuri. Si ghici cine iese cel mai bine din ecuatie? Tocmai ea, pielea, cea care devine in cateva minute neteda, moale si catifelata, parfumata si tonifiata.

Si stii care e smecheria? sa-ti gasesti parfumul potrivit pentru TINE. Asta inseamna ca nu merge formula cu „daca i-a placut prietenei mele, o sa-mi placa si mie”. Asta pentru ca PH-ul pielii e diferit, poate, de al ei, asa ca parfumul pe care ea il adora se poate sa nu te avantajeze deloc. Eu, una, mi l-am gasit pe al meu. Si nu l-am gasit facand vreo alegere rationala. Cand vine vorba de parfumuri, reactionez mai degraba din impuls.

De fapt, cea care face alegerea e tocmai ea, Maria Sa Pielea, cea care se rasfata cu aromele de bergamota, coacaz negru si portocala rosie, flori si fructe cu iasomie, piersici si pruna, completate de notele lemnoase de patchouli, lemnn de cedru, lemn de santal si mosc. Daca nu aveti habar ce parfum poate cuprinde atatea registre si atatea note care iti ascut simturile, va dau un indiciu – e un brand tineresc care combina accentele jucause cu cele rafinate. C-THRU Golden Touch, despre el e vorba. 🙂

Da, pana la urma teoria cu legea compensatiei nu e doar o poveste. Daca ai mei nu m-au prea rasfatat cand eram mica, macar pielea e cea rasfatata. Senzatia de prospetime cu care o invalui in fiecare dimineata e cea mai fina mangaiere de care ar putea avea parte.

Cu acest post particip la campania C-THRU Golden Touch, promovata de Chinezu in cadrul Blogal Initiative. Participa si tu!


					
3 răspunsuri

  1. îmi place ideea de răsfăţată mică şi-mi place parfumul. 🙂

  2. Tell me about it :P. E parfumul care te face sa te simti speciala. Mie, uneia, mi se ridica self esteem-ul la cote maxime cand il folosesc 🙂

  3. Parfumul meu preferat este http://www.aoro.ro/chopard/chopard-wish-75-ml-eau-de-parfum/ dar as putea sa il incerc si pe cel recomandat de tine ca oricum trebuia sa imi iau altul…

Lasă un răspuns

