Cum m-am vindecat de fobia de comisioane ascunse


Vreau sa precizez din capul locului ca aici voi vorbi numai si numai in numele meu. Orice asemanare cu felul vostru de a gandi este pur intamplatoare. (Oare?:)).

Asaaa. De cate ori eram pusa fata in fata cu vreo banca, reactia mea era aceeasi. Ma trecea, adica, o teama de comisioanele ascunse  ce aveau sa-mi fie livrate pe gat de indata ce faceam pasul decisiv. In momentul in care trebuia sa semnez  un contract cu banca respectiva. Ajunsesem chiar la stadiul in care, daca eram sunata de vreun operator de la o banca sa-mi faca o oferta de card, de exemplu, sa-i tai brusc poezia si sa-l intreb:  „OK, dar cum sta treaba cu comisioanele? Cat sunt comisioanle? Dincolo parca era mai ieftin…”

Cum m-am vindecat? Simplu, am dat o raita pe la B.C.R., in ideea sa-mi fac si eu o refinantare. Era si timpul. Ce am aflat? Iata: Atat comosionul de analiza, cat si comisionul de transfer sunt zero, ele fiind, altfel spus, suportate de banca.

Si, partea care ma fascineaza pe mine, ca fan  al tragerilor la sorti ce sunt,  e faptul ca pot intra intr-o tombola cu premii. Asta daca recomand refinantarea.

Cu acest post particip la un concurs pentru blogeri organizat de Chinezu prin Blogal InitiativeRevista Biz, si BCR la care daca aveti blog va invit sa participati. Salut initiativa celor de la B.C.R. de a se apropia de mediul online, ei fiind primii “grei” de pe piata romaneasca ce su exploatat aceasta nisa. Sper din tot sufletul sa iasa ceva epocal!

Un răspuns

  1. Nu esti singura cu astfel de fobii

Lasă un răspuns

