Inca un pariu. Trasnit.


Pariul despre care urmeaza sa va povestesc e unul dintre multele pariuri pe care le-am facut cu sora mea mai mare. A pus pariu cu mine, pe cand eram adolescenta, ca nu voi reusi sa ies in oras fara sa-i trezesc pe ai nostri. Fie la venire, fie la plecare. Uniti in cuget si-n simtiri, parintii de pe toate meridianele par sa-si spuna la unison acelasi lucru. Cand vine vorba despre parchet, “Las’ sa scartaie, ca sa stim si noi”. Cand vine-acasa aia mica, cat de mult i se impleticesc pasii sau, culmea nesimtirii, daca vine acasa insotita de vreun galigan.

Parintii mei, se-ntelege, nu fac exceptie. Acesta este si motivul pentru care nu si-au pus covor in hol nici in ziua de astazi. Ei sustineau ca se murdareste, dar eu stiam foarte bine care era adevarul. I-am lasat sa isi faca damblaua si n-am mai adus vorba de covor. A, daca mai exista dubii, parchetul din hol scartaie ingrozitor.

Asaa. Vazand eu ca nu pot iesi in oras pe setare silentios, ce mi-a chitit mintea? M-am echipat, frate. De fiecare data cand ieseam la ore neregulamentare in oras, imi luam cu mine si izoprenul. Era relativ usor de purtat, si am facut din el un accesoriu de agatat montaniarzii. Pe care, de altfel, ii ador.

Cand ajungeam acasa, deschideam usurel usa de la intrare, care si aia trebuia tratata cu blandete, ca altfel trosnea din toate incheieturile, si imi desfasuram la picioare izoprenul. Pacat ca nu m-ati vazut, paseam pe el ca o diva pe covorul rosu.

Cand treceam pe langa camera alor mei, mai aplecam o ureche la usa. Sforaitul invingator al tatei, atat.

Asa am reusit eu sa „fentez” sistemul si sa castig toate, pariurile cu sora mea. Vazand ca n-o scoate la capat cu mine, sora-mea n-a mai pus niciodata pariuri cu mine. Bag seama ca stia din start ca le pierde.

Cu acest articol particip la concursul Cel mai traznit pariu. Wish me luck:D!

Un răspuns

  1. […] ce dreacu’… Ciupanezul a strâns 34 de puncte, urmat fiind de Jorjette (cu 27) şi Chotronella (cu 25). Toate mi-au plăcut, mi-a fost destul de greu să aleg cui să dau punctaj maxim… […]

Lasă un răspuns

