Gadgeturi pentru o vacanta de vis


Gata, am hotarat. Anul acesta voi avea o vacanta per-fec-ta. Drept urmare, am inceput sa ma pregatesc asiduu, sa fac cumparaturile de vacanta. Pe langa crema de plaja si rogojina, gadgetara inraita cum ma stiu, am dat o geana si pe usbmania, site-ul meu preferat de device-uri  care ne fac viata haioasa.

Iata ce am ales:  vacantei nu ii sade bine cu stressul. Am gasit un buton de panica antistress. Daca indrazneste receptionera de la hotel, chelnerul de la restaurant sau prietenul meu  sa-mi strice vacanta, gata, apas butonul de panica si ma eliberez de stress. Instant. Fara scandal si vorbe aruncate la manie.

In caz ca aparatul cu aer conditionat nu functioneaza in camera de hotel, am un plan de rezerva. Ventilatorul ajustabil va agita curentii de aer prin camera, asa ca voi putea respira in voie. Usurata ca m-am gandit la un back up plan.

Si pentru ca relaxarea sa fie deplina, la ce credeti ca m-am gandit sa imi iau in vacanta? O bila de masaj, ca sa ma gadile pe la talpi. Efectul va fi un ras molipsitor, din toata inima, plus ca voi scapa de eventualele migrene, spre bucuria prietenului meu.

Si, bineinteles, voi lua cu mine si dragutul de minilaptop. Asta doar asa, ca sa va tin la curent cu jurnalul meu de vacanta.

Lasă un răspuns

