Un fashion blog ceva mai special


Pe nisa aceasta, a modei, frumusetii si a lifestyle-ului au aparut sute de bloguri. Majoritatea sunt insa prost scrise, asta e valabil pentru bloguri in general, cu sfaturi absurde, cu propuneri de outfituri care se potrivesc ca nuca-n perete cu ocaziile pentru care sunt propuse, cu vedete prost imbracate.

Printre toate aceste bloguri, unul mi-a retinut atentia. E nou-nout, nu cred ca are nici 2 luni, are un continut care chiar merita citit si sugestii fashion pertinente. Intrati si voi Incabinadeproba si spuneti-mi daca am dreptate.

Normal ca am dreptate si cum sunt femeie pana-n panzele albe, imi place sa citesc bloguri fashion din care mai invat si eu cate ceva despre cum sa-mi imbunatatesc simtitor lookul si outfiturile. Plus ca, amatoare de concursuri online fiind, au si un concurs cu premii super dragute. Da’ nu va spun mai multe ca imi scad sansele de castig:D.

Lasă un răspuns

