Cum mi-ar schimba viata un Nikon


Niciodata n-am fost eu cu buzunarele doldora de bani, motiv pentru care obisnuiam sa-mi iau electronicale second hand, pe principiul ca oricum nu pot tine pasul cu tehnologia, care se upgradeaza de la o zi la alta. Asta se intampla pe vremea studentiei, cand mi-am cumparat un Panasonic Lumix DMC-FZ8, cu un zoom optic de 12x.

Dupa cateva concerte la care l-am tarat dupa mine, plus lovit de coltul mesei plus aburit obiectivul, plus scapat pe jos, zoomul s-a stricat definitiv. L-am dus si la reparat la un nenea la atelier, l-a tinut acolo o vara intreaga si, dupa jumatate de an zoomul s-a blocat din nou. A fost ultimul aparat second hand pe care mi l-am mai luat vreodata!

De asta vechiul meu aparat trebuie inlocuit. Am nevoie de unul nou si m-am hotarat la un aparat foto. Mai exact, la un Nikon. Modelul care imi trebuie l-am gasit pe PCfun. Imi trebuie ca sa pot posta apoi imaginile pe blog, imagini de prin vacante si de prin oras. Motorul Expeed de procesare a imaginii permite capturarea imaginilor cu detalii superbe si gradare a tonurilor la o viteza ametitoare.

Rezolutia de 12,1 megapixeli da o mare claritate imaginii, ceea ce e esential pentru a putea posta apoi poza pe blog si sa arate bine pe sticla. Mai am de strans niste bani si prin septembrie sper  ca voi deveni si eu Nikonista de frunte. Tineti-mi pumnii!

2 răspunsuri

  1. Chiar ca vei deveni Nikonista de frunte cu un D700 🙂 Iti tinem pumnii!

  2. Mno ba nu 😛

Lasă un răspuns

