Gandacul de bucatarie. Profil utilizator chiuveta si tigai.


Am o casa curatica, spun eu, folosesc in jur de 5 marci diferite de produse de curatenie. Cel putin o data pe saptamana. Cu toate acestea, m-au invadat. Ei, gandacii de bucatarie. Roscati cand sunt mici, ceva mai negriciosi cand sunt mari, luciosi si iuti de picior cand aprinzi becul la bucatarie.

La inceput era doar unul in chiuveta din baie. Ma gandeam ca s-o fi ratacit de la vecini. Apoi au venit si altii in vizita la el. Din ce in ce mai multi. De toate marimile. Noaptea era chef in toi in comunitatea gandacilor. Atunci ieseau de prin cotloane si se plimbau cu nerusinare prin baie si prin bucatarie. Am dat cu sprayuri. Nici un rezultat. Ameteau putin dupa care isi reluau nestingheriti drumul. Prietenul meu a palit cateva duzini cu pantoful. Degeaba. Mai erau. Destui.

Am vrut sa apelam la dezinsectie, deratizare, dezinfectie, orice care ar fi facut comunitatea de gandaci sa emigreze din bucataria noastra.

Atunci o prietena care se confruntase cu aceeasi problema mi-a vandut un pont. Mi-a zis de un aparat cu ultrasunete care ii indeparteaza for ever, cu actiune pe sute de metri. Plus ca nu e nociv pentru om. Nici macar pentru un bebe sau pentru un pet.

Am intrat pe Primosal, un site cu interfata prietenoasa, cu navigare intuitiva. Exact ce aveam nevoie la momentul acela. Logo-ul minimalist si numele Primosal, care mie imi suna ca „primii in salubrizare”, prescurtat, desigur, mi-au atras atentia din prima.  Mi-a placut ca au prezentarea produselor gen repelente cu ultrasunete, capcane cu ultraviolete, etc, cu toate specificatiile tehnice de care ai nevoie. Desigur, la partea asta cu tehnica l-am lasat pe prietenul meu sa se ocupe.

Ideea este ca am scapat de comunitatea de gandaci. De 2 ani n-am mai vazut urma de ei. Nici alte insecte si rozatoare n-au mai indraznit sa ne treaca pragul. Oricum, invazia a fost un cosmar. Unul scurt, din fericire.

Un răspuns

  1. Bună, felicitări pentru participarea la acest concurs.

    Vă invităm și la concursul organizat de Pensiuni Vile:

    Câștigă un week-end feeric pentru două persoane la vila Cristina – Mamaia Nord – Năvodari
    http://pensiuni-vile.ro/concurs2.php

Lasă un răspuns

