Ce cadou i-as face lui


O intrebare care ne cam bantuie pe noi, femeile. Cand este vorba de barbati in general este cam greu sa gasesti un cadou, cand e vorba de prietenul meu e mult mai simplu. Aria se restrange considerabil. Asta pentru ca il cunosc atat de bine, ii cunosc pasiunile (in afara de mine, desigur:P), stiu ca nu suporta kitsch-urile si obiectele contrafacute.

Buun. Ii place geografia. Primul indiciu. Am intrat pe luxurygifts, cel mai tare site pe aceasta nisa, a cadourilor. N-a trebuit sa caut prea mult, navigarea pe site e cat se poate de intuitiva, produsele sunt pe categorii logice. Asa ca am ales ceva care sa aduca cat de cat cu geografia. Am gasit globul incastrat in carte, o idee care mi s-a parut geniala.

Am mai navigat putin pe site si am gasit ceva care chiar are de-a face cu navigarea. Nu pe internet, desigur. It’s real sailing I’m talking about. Corabia aceasta. Abia astept sa-i vad lacrimile de bucurie din ochi cand o va vedea! A citit tone de carti cu expeditii marinaresti si asa o corabie l-ar face sa viseze la mari si oceane pe care nu le-a vazut niciodata. Dar care ii sunt adanc incrustate in inima si pe care le cunoaste pe dinafara din povestile marinaresti si din jurnalele de bord.  A, si i-as mai lua ceva. Un set pix si breloc pentru ca mereu imi cere mie ceva de scris.

Pana la urma un cadou inseamna gand la gand si atitudine, bucuria de  darui si placerea de a anticipa. Este una dintre placerile cele mai curate ale vietii, de care sper ca nu voi fi nevoita sa ma lipsesc niciodata.

Lasă un răspuns

