N-am dezvirginat niciodata pe nimeni


N-am dezvirginat niciodata pe nimeni. Dar cred ca stiu senzatia. Am incercat-o de nenumarate ori. De cate ori descopar un film pe care nici nu l-am luat dupa stelele de pe frontispiciul IMDB-ului, nici nu mi l-a recomandat vreun prieten la bere, ci mi s-a ivit rasfoind torentii si mi s-a parut cu potential dupa titlu, dupa descriere. De cele mai multe ori nu este. Interesant. Dar alteori..De cate ori descopar un blog care -mi spune ceva dand pe google dupa cuvinte razlete. Fara cuvinte de legatura si fara noima. Care insa se regrupeaza ca dupa o formula magica. De cate ori cumpar o carte al carei titlu provoaca o mica revelatie in maruntaiele mele. Si, de ce nu, de cate ori cumpar o pereche de blugi pe care simt instant nevoia sa-i scot in lume. Sau, mai ales, cand dau de oameni. De oameni si de locurile lor. De locurile lor secrete.

Lasă un răspuns

