Ce ne-a chitit noua mintea


Ce-o sa va spun acum face parte din categoria: „ce pot face doua minti dibace”. Evident, este vorba despre doua minti de femei. O fi ea, mintea barbatilor  geniala, dar stiu ca si a noastra e a naibii de dibace. In sensul ca e campioana la ticluiri de tot felul.  Asa.. deci doua minti dibace. A mea si a prietenei mele din primii ani de studentie.  Atunci am inceput sa constientizam ca trebuie sa ne upgradam permanent look-ul si atitudinea pentru a obtine ceva, asta in calitate de proaspete femei cu constiinta de sine. Aveam de ales intre „zambetul pisicit”, asociat cu un look senzual ceva de genul pisi outside, bitchy inside si,  pe de  alta parte, o atitudine si un comportament cat mai naturale, degajand un farmec subtil, replici la limita dintre cinic si dragalas, un look feminin, dar nu neaparat cu accente de roz, daca intelegeti ce vreau sa spun.

Am stat noi si ne-am gandit. Degeaba, nu prea eram genul pisi. Pur si simplu nu ne iesea. Nu ca n-am fi recunoscut efectul devastator pe care il are asupra barbatilor. Fusese doar testat de atatea generatii de femei de dinaintea noastra! Asa ca am ales the easy way.  Sa fim naturale, dar sa ne cizelam zi de zi. Am inceput cu upgradarea lookului, evident. Ce fac femeile cad vor sa-si (re)capete increderea in sine? Isi schimba tunsoarea. Pasul doi – pun cap la cap o tinuta provocatoare, neaparat cu botine (ceva super dragalas am vazut aici).  Partea a mai grea de-abia acuma vine.. Atitudini, replici, reactii. Asta e si o chestiune de exercitiu. Si de autocontrol. Dar, dupa cateva sesiuni,  devine o arma redutabila de seductie.  Recunosc ca procesul de upgradare a  inceput cu rescrierea, invatarea si apoi reproducerea replicilor din filme, carti, etc.  Chiar daca puteam fi acuzate de lipsa de originalitate, iti trebuia ceva inteligenta sa potrivesti replica la context. Altfel, nimereai cu nuca-n perete. Plus ca riscai sa fii prinsa cu cuvintele lui Pacino in gura..

Pe urma ne-am ascutit armele. Deniseram adevarate razboinice. In razboiul replicilor, desigur.  Cand iti pui cap la cap un look provocator si original, care, in plus, poarta amprenta stilului personal, iti vine mai la indemana sa fii seducatoare, replicile si gesturile potrivite iti vin mai usor. Si, credeti-ma astfel veti starni exact suspinele de admiratie pe care le-ati visat. Sau poate de invidie?..

Lasă un răspuns

