Fratia vanzatoarelor de la alimentara


Ce poate fi mai inviorator in fiecare dimineata decat fetele plictisite ale vanzatoarelor de la alimentara. Am ghinionul  de a locui intr-un cartier fara supermarket. In schimb, avem alimentare. Doua, la distante aproximativ egale, diametral opuse. Am, deci, de unde alege. O singura problema am cu ele.  De ce, Doamne, de fiecare data in zori de zi cand imi cumpar sana si covrigul trebuie sa astept pana cucoanele de la alimentara – sunt trei in formatie completa –  isi termina updatarea ultimelor barfe, din care am avut tupeul de a le intrerupe cu nevoile mele triviale. Covrig cu sana, auzi la mine. Bineinteles ca ma incapatanez in fiecare dimineata sa spun multumesc si la revedere, cuvinte care raman in fiecare dimineata in aer. Or fi prost platite si or fi avand un job de aruncat,  s-or fi trezit si de data asta cu fata la cearsaf? Sau pur si simplu exista fratia vanzatoarelor de la alimentara, unite in cuget si-n simtiri prin indeletnicirile lor mizantrope.

Am gasit intre timp o portita,  nu le mai deranjez pe cucoane cu nevoile mele triviale. Imi cumpar o data pe saptamana, cand merg la supermarket dupa provizii, un bax de sana si 7 covrigi. Ies si mai ieftin si imi  salvez si voia buna de dimineata. Pentru vanzatoarele de la alimentara all over the country –  un HUO, din toata inima.

Lasă un răspuns

