Evadeaza din inchisoarea tigarilor


Acum. Nu maine, nici de luni, nici de la anul. Acum este cel mai bun moment. Crezi ca te vei simti pustiit, nefericit si plictisit? Nici gand. Dimpotriva, obiceiului scarbos de a trage in piept si a imprastia scrum prin te miri ce locuri ii valua locul energia si self-esteem-ul. Eu am scapat de tigari de 4 luni si am vazut cum viata mea s-a schimbat progresiv de atunci – in bine. Incearca si tu, e mai simplu decat crezi. Ia in calcul si wassupady. Poate cele cateva slogane de acolo te vor pune pe ganduri..
Nu incerc aici sa spal creierii nimanui, stiu cat de neplacut este sa te simti manipulat in vreun fel. Sunt doar impresiile unui om care s-a lasat de ceva timp de fumat. Si care, contrar tuturor asteptarilor, se simte mai liber.

3 răspunsuri

  1. cel mai greu mi se pare sa ies cu prieteni care fumeaza in oras.. e chiar criminal sa-i vad cum isi savureaza fiecare tigara.

  2. Unde pot da de tine? O forma de contact, deoarece vreau sa iti propun ceva 🙂

  3. Din pacate nu pot folosi aceasta adresa de e-mail. Incearca sa imi dai alta.

Lasă un răspuns

