interviu de angajare cu mos craciun


S-a intamplat acu’ cativa ani, pe vremea cand eu si o prietena buna aveam ca prioritate zero intentia sa ne angajam copywriteri la o agentie de publicitate. Apropo de „prioritate zero”, suna SF si foarte sugestiv, pun pariu ca cel care a introdus pe piata conceptul l-a gandit olecuta dupa care, indurandu-se sa-l foloseasca la o bere cu amicii a vazut incet-incet cum ii este instrainat si terfelit de o tara intreaga. Sa revenim insa la ce ma/va intereseaza. Va puteti lesne inchipui ca in momentul in care am vazut anuntul in Angajatorul, am si sunat si ne-am autoinvitat la interviu.

Patronul respectivei agentii m-a intampinat cat se poate de relaxat si de zambitor. Detaliul srpriza era ca purta o cravata cu..mos craciun. Care pe deasupra mai avea si un senzor cu lumina rosie atasat in loc de ac de aur. Culmea kitsch-ului, mi-am zis. Va inchipuiti deci cu cine trebuia sa dau eu interviu si sa fac pe fina. Cat despre postul de copywriter, era o teapa de proportii. Avea nevoie de fapt de cineva care s-o ajute pe secretara lui care, ne-a marturisit, era nevoita chiar sa stea peste program de cat era de ocupata.

Lasă un răspuns

