concursurile pe net si tehnica asteptarii frustrate


Am inceput de ceva timp sa tot particip la concursuri pe net, dar doar la cele cu jurizare. Restul sunt cele de tip votare, care doar asigura trafic site-urilor, si celede tip trageri la sorti in care, sincera sa fiu, n-am nici cea mai mica incredere. Asa ca, prea saraca sau poate prea zgarcita fiind ca sa-mi cumpar tot felul de nimicuri de care am/n-am nevoie, am ales sa particip la tot felul de concursuri. Cu trebusoara asta ma ocup de aproximativ 2 luni si deja am castigat 5 carti de la un anticariat online+1 bax de bere Tuborg. E tare,nu? Si e misto senzatia aia de suspans din ziua cand stii ca se anunta castigatorii. E vorba de cele mai multe ori de tehnica asteptarii frustrate, e-adevarat, dar merita pentru acele cateva surprize.

2 răspunsuri

  1. Sunt unii care participa de 2 ani si n-au castigat inca nimic, si altii care participa de 2 zile si au castigat o masina. Totul tine de perseverenta…

    1. tre’ sa ai ai naibii nervi de otel ca sa paticipi sistematic 2 ani fara sa ti se arunce macar un os..

Lasă un răspuns

